今日係考完試第1日返學
早讀果陣...調位>3<'''
唔制牙...坐單行...冇人同自己傾計
好鬼悶牙...自己一個坐想訓教牙
之後就普通話堂...我以為唔合格添...好采合格
世史派試卷...派到我之前好驚牙
因係考個日我好多都唔識做牙
點知..都比我拎到合格wo...哈哈
中文又係派試卷...又係唔合格..鳴鳴
Maths又又係派試卷
但都唔合格牙...好慘牙
我已經溫左習架喇..唔合格..我都唔想架
放學lu...同珊珊,亞璐佢地去左
北江行...睇衫and買野食
完完____________________End
|