今日10點就起左身lu= =''之後睇電視wait time過
11點左右Ms王打tel黎問我仲出唔出去睇果個"香城若舞"
同岏縞爬陷X個人會去(ZOE,張壁雯,我,Ms)好少人牙...我冇可能話唔去喇..琴晚都應承左妘?lt;/p>
12點半返到學wait Ms王帶我地去香港演藝學院歌劇院睇"香城若舞"
去到仲有time...Ms王帶我地遊商場>3<''2點幾就行去香港演藝學院歌劇院睇"香城若舞"
3點開始表演...睇成2粒鐘...個表演有5幕...我最中 2睇既就係第1幕 "流行"主要顏色用塋光綠
係講"高樓拔地矗立,造物世界灰調。人群捲入機械,四男玩趣正濃。創開一片綠色,撩撥明珠春意。"
同理第4幕 "奈何"主要顏色用藍..係講"夢飲醉痴灌愛海,酒淺情涯解愁雲,托夢、植夢又造夢,醒來時分夢無情。"
第2幕 "對位"黑色..講"詩仙吟韻舞月,樂神行空天馬。超越時界空域,中西合壁再生。留住今夜迷戀,定格夢幻莫醒。"
第3幕 "無畏"紅色..講"依山伴水鍾情,豪氣熱血滿懷,天復地遷不變,干險萬難笑看。"
第5幕 "心向"橙色..講"風雨中見路,共濟時識心,同舟間攜手,獅子山出發。"
6點左右搭車返屋企lu....搭車搭到我頭暈牙...7點1先返到屋企>v<""
之後食飯...睇電視...玩電腦...打日記....我今年既除夕悶到爆牙>w<""
完完__________________________________________End
|