今朝9:30比個電話嘈醒左>3<''之後開電腦玩...洗頭...晾衫>v<''
10點幾玩到差唔多2點就換衫出去幫家姐還書...同理幫自己借書做末?lt;/font>
還完書之後...睇下有冇自己想搵既書喇...點知係冇= =""
唉唉...冇想要既書就返屋企la...行路果陣唔知做乜牙
覺得自己好似成日差d撞到人咁...咁我就停左係度諗自己點解好似撞到人wo
諗完繼行路返屋企...返到天澤商場經過眼鏡鋪諗住入去睇下副眼鏡拎得未個陣差d又撞到人
4點返到屋企...冇野做就一邊食糖一邊睇電視...d電視節目好無聊牙
完完_______________________________________End
|