好耐冇打日記la...今日終於打返喇
今日係新年假期後既第1日返學
早上1返學就比人捉我裙短>3<""
早會...因我地F.2遲左落去集隊
所以我地全F.2由髭日開始唔可以
返課室放地個袋牙...要集左隊先可以上返課室
Art堂...將之前個張板畫果D圖案
畫返落去畫紙度...紙黑...好難睇到自己畫既圖案牙
I.S堂...悶到嘔牙...做實驗..完全唔想做實驗牙
放學之後...要留堂-0-'''冇帶週記..搞到我要寫過比佢
中文閱讀報導..冇交到..死人翁毛...又叫做返佢wo
唔係既話5:00都冇得走牙...我緊係唔制喇
係留緊堂果陣做晒比佢喇...因我唔想再留堂..哈哈
完完_________________________End
|