今日考中史..中作..普通話聆聽>W<""
中史有好多唔識做牙...是但up d野比佢..好過交白卷..哈哈
中作...我揀左"我的珍藏"黎做考試的題目(450字)...我都唔知自己up d乜
普通話聆聽...ok喇...有好多都識做...不過d就亂寫的
11:45放左之後去亞天屋企...2點又要返學補中文=3=''
補中文果陣...抄筆記抄到我手痺牙...同理悶到嘔電牙
3點9就放得lu...原本4點先可以放架..因Ms講書講得快
之後亞天.牙璐陪我去左銀行幫家姐打簿,,,打完簿亞天去左補習
牙璐陪我去搭車返屋企...之後打日記..玩電腦.see TV
完完__________________________________End
|