今日早會落左去集隊...企係度凍到唔識'郁',,,成個人'彊'硬晒牙>c<"
Art堂...係度印上幾堂挑刻既蝴蝶...同理幫幅畫改個名
Eng堂...唔記得做過D乜野,,,,呵呵
lunch time之後問牙long
拎左部MP3黎聽...聽緊MP3個陣...都唔知邊個係度播D聖誕歌
阻左晒我聽MP3.....仲要播黎播去都係個首歌喎= =""
I.S堂...做實驗...有幾行我地組都冇做到...寫答案咪睇隔離組的
放學之後...又要留堂...阿sir叫我地溫書,,,我就拎左本I.S書
係度扮溫書嘻嘻,,,同理寫 左D無聊落本書度***係寫鬧個阿sir D野
5點05分終於放la...走之前夆搷琣a聖誕節搞唔搞D活動
我地咪話搞大食會lo...之後就係度傾買D乜野食wo
5點35分走人lu...同FAFA,虹虹一齊返歸
完完______________________End
|