今朝9點幾起身...就開住部腦玩
1點幾諗住同Ying,,牙璐去MK la
因為Ying個FD唔知發生咩事la
Ying..就去左搵佢個FD,,,冇去到MK
得返我同牙璐去,,,熱到痴線同理擠到死牙
6點幾先返到屋企...食飯,,睇電視
差唔多10點打比Ying...問下佢個FD
仲有冇事la,,,仲理傾下其他o野
傾電話都未有1粒鐘,,,老豆就係度
鬧我...傾10粒鐘電話都未傾完,,,>3<"
又鬧我係度成日傾電話>c<"...佢都有病架
我邊有成日傾電話牙...佢有病就去睇下醫生la
打日記個陣...死人3家姐又話我成日買衫褲wo
冇咩衫褲著..緊係要去買架la,,(我緊係駁返佢咀la)
都唔知佢發咩神經牙...無啦啦又鬧我
完_________________End
|