今朝極肚痛....唔想返學,,,,阿媽死都要我返學 -0-''
Eng堂... 預默Dict,,,我淨係錯左1個咋^^v
I.S堂....成堂做D無聊既工作紙
Math堂....唔洗講牙,,,又係悶到嘔電
家政堂....'逢'野,,,,我係咁"吉"親隻手
放學之後....排舞
完__________End