今朝用左3min食早餐...係咪好快呢?!?
返到學先知要做週記= =""
Art堂...Ms魯冇返,,,有2位Ms代課
第1堂Art就訓教...第2堂就係度睇小說仲理做I.S
Eng堂....就一邊畫畫,,,,一邊聽Ms Or講書..做功課
I.S堂又有2堂...頭果堂又係訓教
第2堂先起身聽阿Sir講書
唔講laˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍEnd