今日又已極快既速度食早餐.....同理用極快既速度行去頌富ok店wait珊珊
返到學好忙碌咁係度做功課.....之後又調左位= =''竟然調左我係最前果位
極唔開心lo,,,,,因為坐最前唔可以訓教la...又做唔到其他功課wo...唉唉
不過中史堂我都照做Math,,,,,Ms多係睇唔到la^+++^
唉唉.....Math又要抄一大堆垃圾,,,,,返歸又要做一大堆垃圾>c<"
Lunch time之後又係度忙碌做I.S功課同理西史
放學....同牙璐,李海欣去左'畢光'買野之後我走先
因為約左個fd同佢去買楊丞琳隻碟
唔講la_____________________End
|