......唉唉.....
凍到唔想起身牙,,,,,
我已極快既速度食早餐之後同珊珊,Zoe行路返學^.^
普通話堂....果Ms讀D聲調好鬼好笑,,,笑完之後就覺得好眼訓
見到有D人係度睇小說,,,,訓教-_-"
西史,P.E堂都冇咩好講.....
Maths堂悶到嘔牙...死人翁毛仲我地做一大堆數wo>c<
放學之後同牙璐去左'畢光'行左一陣.....再之後去佢屋企
再之後返歸(好多之後牙)