哇卡卡.....
終於有1科合格La....好開心牙^^
Art堂....有人整親隻手指,,,,Ms魯問人有冇膠布___
咁我咪話有Lo....D人竟然話係愛心膠布wo,,,我覺得好無奈Lo
Eng堂,,,冇交功課~~~Ms Or 叫我放學之後去111室留堂= =""
我緊係冇去留堂La,,,要我坐係度wait到Ms黎,,係冇可能的..wait到5:15pm
唔係好想繼續打La