今朝返課室既時候.....見到佢(仲要差d撞添)拎住d壁報紙落去小食部,,,,"唔知佢做乜野"??
中文堂....悶爆啊@o@'"完全聽唔入耳個Miss講d野呀_____
第1個小息...同牙璐落左去食野,,,,,又見到佢係度食野___我望住佢個邊...我見到佢好似又望住我個邊=='"
Art堂,,,,用藍筆"素"描....唉***"素"得好樣衰呀
Eng唔洗講la.......LUNCH既時候唔小心將d咖哩整左落條裙度***好慘= ="""