唉...甘日8點起身返學____極度唔想返學,,,,因為好眼訓***
跟著發生過咩事唔記得左lu.....哈哈:-D
1點左右返到屋企....唸住有野食la....點知阿媽話冇煮飯-_-#
2點幾阿A"hi"我____我極想唔應返佢喎!!!!因為佢每之"hi"完我之後...就會講理晒d廢話= =""
5點幾同阿媽落左去買野,,,,,我唸到唸唔到阿媽叫我買一杯涼茶飲////愈飲就愈苦)︿(
6點幾我"hi"阿C....問左佢一條問題,,,,,就係私人問題黎的......
7:30pm食飯.....食到中途***已經冇食la,,,,因為去左W.C嘔\\\嘔左2次V︿V
唉,,,,,我都唔知黎幾日做乜鬼.....食完就去W.C嘔喎>c<
|