甘日9點起身....開機玩,,,,玩到9點9冇玩////因為又要返學*>.<*
數學測試,,,,,我冇d唔識做-.-"有題完全唔明佢講乜野____阿sir比埋提示****我都係唔明個題數講乜
12點幾放左學/////去左銀座幫大家姐入支票,,,,,所以搵到我遲左返屋換衫出街!!!!返到屋立刻打電話比個fd話要遲d先可以出得門= =""
2點幾去左MK,,,,行街..買野___我同個fd都係買左個側咩袋**買左之後...我好後悔買個個袋(冇$$ la)
5點幾去左個fd屋企....過左冇耐我就係佢屋企整過個板:-)
7點幾先返歸食飯////跟著咪睇電視,,,,,訓教lu
|