今日落左去食野....食左一件三文治就冇食第2件,,因為有個白痴仔坐左係我隔離.....搞到我同牙璐冇晒胃口食落去***就咁我同牙璐將件三文治拋左落去垃圾桶
Maths堂悶到爆呀......果死人翁毛講書又悶又長氣,,,,,,佢今次講既課題我唔係好明個課係講d乜架_____佢叫做1-5題數...我只係做左1題比佢
Eng堂Miss係咁講作業.....雖然Eng係好悶,,,,但係好過Maths堂***Maths堂聽到我完全想訓呀////Eng堂起馬有得講下笑(開心d)
放左學...又要練舞(因為陸運會就快到la....我地舞蹈組要表演)練到5:00pm放人lu
6:30pm訓教..訓到8點幾先起身,,,煮麵食____一邊食麵一邊同人傾電話..睇電視___訓教
|