今日6:45am起身.....7:15am早餐都冇食就出左門返學lo,,,,,
去到頌富站亞珊話同zoe一齊返學....我地去到天瑞站等左10min....zoe都冇出現,,,點知返到學先知佢返左學= =""
8:00am係籃球場集隊...聽個呀sir講廢話,,,,,企到我好眼訓呀.......
跟住d野唔打la.........然後咪訓教lu______