今日10點幾出左去買鞋....但去間鋪仲未開,,,,為有行下行先___鋪開左la..就係咁冇左$$百幾蚊
2點同阿ying去左圖書館還書同借書....借完書之後去"畢光"途中比d教會o既人煩住晒,,,行返歸又比佢地煩住晒=.=
我緊係冇返到歸la....去左ying屋企____悶悶地咪去左借小說睇lo,,,,之後開住部腦係度整日記板同回覆人地既留言
晚飯....我冇返歸食,,,,係阿ying屋企食____10點幾先返歸....之後訓教