好眼訓牙.....成3點先訓,,,6點半就起身返學=v=
今日去旅行....唔知玩咩game幾點至12:00la,,,果game極唔想玩lo___坉n我地將3隻夾 夾係D頭髮度
係lunch time前10min我去左玩"千秋"wo亞天就問我 *你2家幾年級呀?*
lunch time....Fa Fa竟然將對筷子倒轉左,,,,佢仲話唔好意思添,,,,D食物完全唔合胃口
lunch time之後就係自由時間....我,亞天,肥肥滾軸滑冰 差D仆街....之後就去左踏單車
踏完單車就去左睇阿sir,李嘉豪佢地打羽毛球.....我緊係冇玩la 因為唔識玩
3點走lo....去到唔知邊度塞車 ==""4點幾終於返到學校la...之後我同亞璐去左"畢江"買野食
無啦啦見到Zoe同李建霆....Zoe問我地去唔去玩"千秋"冇做咪去玩左一陣la....之後去左天瑞既露天劇場上面傾計la
就傾大家鍾意邊個la,,,,4個中就係李建霆唔知我鍾意邊個ja...亞璐同Zoe都知
傾到6點返歸lu.....6點半返到歸就訓 訓到8點先起身食飯 之後咪可以打日記lo
唉唉....唉唉....
聽日又要返學練舞=.=''極想係屋企休息下lo
|