唉唉.....
今日測I.S有好多都唔記得左答案牙= =""
中文仲衰.....極多題冇做喎,,,,好采都完成左篇作文^^
如果唔係o既話___我就會冇左20%架啦
原本可以準時11:30am放學架
但係我班o既Eng仲差少少先講完...所以我地就要聽Ms講理D野先可以走
成點先返到歸....返到"妮"仲要洗衫..煮野食-.-"
因為冇人係屋企,,,,所以我就做晒所有家務啦+.+'
2點幾D無聊人係咁打嘈住晒我溫中史wo
就係咁我將個電話"晾"起左..."晾"到5點幾先放低
7點幾阿媽同阿爸係大陸先返到黎,,,,所以好夜先食飯
|