黎幾日返左大陸.....悶爆牙,,,星期四同阿媽去拜神///= =\"\"
星期五話去三大姨度的...點知落雨去就冇到la.....
星期六下午同表姐去左井岸行街同理買個生日旦糕送俾阿婆(表姐個阿麻),,,,,,6點pm去左姐夫屋企訓.....8點幾我地去左開發區唱K.......差唔多12點先走,,,,搭車去到中途姐夫話去食宵野______差唔多1點先訓
今日2點幾先返到屋企......琴日我叫姐夫幫我剪頭髮////