今日好早起身玩左一陣電腦....返學lu,,,, 10:15am左右放英文補習班..之後去左英語自學中心溫習____悶到火暴>_< 下午同亞天出左去行左一陣,,,,去佢屋企拎中文閱讀個本野.....拎完我去左元朗郵局幫家姐買郵票//// 之後既唔記得lu!!!!9:00pm左右將張梳化搬去令一邊.....又將衣櫃"玩"左佢**** 跟著咪睇TV...訓教搵周公傾計咁la.....哈哈^^
今日好早起身玩左一陣電腦....返學lu,,,,
10:15am左右放英文補習班..之後去左英語自學中心溫習____悶到火暴>_<
下午同亞天出左去行左一陣,,,,去佢屋企拎中文閱讀個本野.....拎完我去左元朗郵局幫家姐買郵票////
之後既唔記得lu!!!!9:00pm左右將張梳化搬去令一邊.....又將衣櫃"玩"左佢****
跟著咪睇TV...訓教搵周公傾計咁la.....哈哈^^