唉......甘朝7:30am先起身,,,,,刷完牙,洗完面.....洗頭,,,,著衫返學//////
唸住著理襪就出既時候亞珊就電話黎問我出得未_____我咪話著理襪出得la~
早餐都冇食牙......就出門返學lu~~~~返到學校8:25am,,,,極少同學返左咋

係小食部坐一陣(大約8:30am),,我就行左去買燒買食+一枝維記檸檬茶(就係咁我冇左$10)

9:10am入左去hall聽個個防止青少年濫用藥講座
....我覺得極冇無聊牙~~~因為小學都聽la~唉......我真係估唔
到去到中學仲要聽理黎d無聊牙?!?
11:00am,,,,同亞天去M記食野...........食完之後一路行我唸住返小學探老師/////但我唸唸下都係唔返la~~~
因為我6年級個班上任都唔係小學教lu~~