唉,,,,,,唉,,,,,,今日又派左P.E ,, 普通話筆試 ,, 世史 ,, I.S同中文///////
好慘牙_________世史境然仲差一分先合格.............= ='"'"'
I.S都唔估唔到今次考得極極差牙?!?!
中文唔洗講lu~~~因為每次測驗牙考試牙,,,我都唔合格架~~(我都唔知點解自己d中文咁差架....自己仲要身為
一個100%o既中國人)
11:30am...同亞天佢地去左新畢光訂衫(7月11日舞蹈比賽要著)
訂完之後,,,,我同亞珊去左食車仔麵..........食到我好飽牙*+~+*
食完麵一齊搭車返home/////估唔到一返到home就見大家姐個女係度喊(我以為佢咩事喊添?!)
原來佢俾碗湯滾親*@。@*
|