甘日9點幾起左身lo.....極極眼訓牙,,,,,凌晨2點幾先訓
差唔多3點又出左去,,,,,同亞天去左銀座M記買左杯雪糕食同行左一陣@。@
4點幾去亞樂屋企坐....都幾多人下架(樂,水鬼,業仔,武仔,一對孖仔,我,亞天)坐左冇耐佢\地去左後樓梯度食煙(我係冇食煙的)過左1小時佢\地又去食煙,,細健又黎左.....又過左1小時又去____又1小時後亞樂整晚餐\比水鬼,武仔,細健食
我地坐到8:30pm就走lu////我陪亞天買完野飲,,,,,佢\又陪我去搭車.....跟著咪訓教囉^^