唉唉......
今日冇帶中文卷....比人罰企左1堂-0-
音樂...我咩都冇帶....所以就問人借啦^^"
Eng卷唔合格.....數學卷又唔合格,,,好慘呀
放學去左北江行左一陣....之後去左阿璐屋企,,,打日記..上網搵資料做報告
唉唉.....唉唉.....
已經4科唔合格啦....希望其佘3科合格啦