今日早餐都冇食就返學lu...
返到去又係度抄功課.....XDXDD
公民..中文..地理堂有好多人調位
地理堂,,,,同牙璐傳紙仔
Eng堂....又冇做功課比Ms罰企 -0-''
lunch.....唔知做過D乜野
電腦堂,,,,,果阿Sir好恐怖呀
係度鬧牙洵果組回報得唔好...要佢地下堂再回報多次
ˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍEnd ^+++^