今日係阿媽生日....雖然冇買禮物,,,但我地4姊妹買左生日"旦"糕比阿媽
晏'奏'陪阿珊去剪頭髮....之後就返學跳舞,,,,跳到6點先走=v="
練習得太耐la,,,,搞到我個胃痛___可能晏'奏'冇食野既關係la
今日電腦又玩到la....但唔知聽日玩唔玩lo,,,