今朝返學既時候把聲沙晒=="
仲理係咁流鼻水,,,鼻塞...好辛苦牙
P.E堂...同肥肥一組玩踢毽 ><''
極唔想同佢一組牙,,,好黑人憎佢
中文堂...比果Ms叫左幾次起身答問題
做唔知佢今日做咩wo,,,係咁叫我答問題
最後堂Math...阿Sir比我地調位坐
留堂個陣做晒功課lu
完________________________End