好凍凍.....
中史堂...回報,,我唔記得印d資料出黎
我就是但up左d野出黎...但d資料都唔詳細,,,哈哈
公民堂...我係咁係度背默中文牙...阿sir睇唔到..嘻嘻
Eng堂...好開心牙,,,日日Eng堂都咁開心架
電腦堂...好開心牙,,,鰻魚打左野極好笑
之後放學...冇野講
完完_____________End