今日校慶30週年....
8點就返到去彩排,,,,,
化完妝之後個樣完全唔同
著住套''保加行亞''衫凍到痴線
表演個陣..我有D跳錯><''
跳完之後...我地企係最後個度
睇其他表演...唱歌,,中國舞,,拉丁舞
之後個個都拎住部相機影相la
我覺得跳拉丁舞個D男仔...靚仔過我地班D男仔lo^.^
完________________End