今日一返到學D人就問我..[你塊面做咩傷左]同理去隔離班問人借書
普通話堂...比Ms調左我去第1行第3個位坐
世史...因冇做末?..所以比Ms罰抄
P.E跑完9min後係咁嘔...連黃膽水嘔黎出黎>c<"
休息一陣之後做sit up....唔小心擦傷左手"爭">3<"
Chi堂...又係比Ms調左位...不過我係完全冇聽過書
因我係度訓教...就連厏p到邊到我都唔知牙...哈哈
lunch time同牙long調個擰五?..
因妐僋曋N食果個?..無所謂la..我反正都唔想果個?lt;/font>
之後Maths堂...又係冇做末?,,又比人罰抄Unit7o既例句喎
我就一邊聽個牙sir up數la....一邊係度罰抄,,,妐靬鬩ンn交一次比忨?抄2次)
放學之後...我,玲,虹,FA,天,珊,吉,鰻魚,臭豪,陳文浩及鏗哥
一齊去"畢光"買聖誕聯歡會o既野...我,天,吉,虹,臭豪,陳文浩及鏗哥
去完百佳買完野食,,,亞玲呇a都未買完禮物...我地就理呇a先可以走得
完完_______________________________________End
|