今日11點先起身...阿媽叫起身先起咋..如果唔係仲訓緊
刷牙果陣...見到對眼腫晒==""...可能琴晚喊喇>c<""
12點幾開電腦玩...玩到3點幾落左去買M記食
咁就比左阿媽玩電腦玩到5點喇....先到返我玩
今日冇咩好講...成日都係屋企...玩電腦...聽歌..同人傾計
完完______________________________End