今日8點幾起身返學....去元朗劇院表演>3<''
9點3打比珊珊問佢著咩衫返去...同理一齊返學練一陣舞之後先去元朗劇院表演
練到11點幾就搭車去元朗劇院踏1次台..12點幾先放我地去食野(1粒鐘食野)唔可以遲過2點返到去
1點幾食完野就行返去化妝間...開始洗面..換3..化妝..又係1粒鐘..勁趕時間牙
大約4點表演完..就去返化妝間換返d衫同理落妝(得15min)...好快快xdxd
完完____________________________________________End