| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 19 日 星期日 |
 | |
鬧到仆街牙!!!!
 |
|
今日1點幾先起身
2點幾…自己先煮野食
講返琴日都幾慘喇
就係…琴日同fd去左觀塘
睇F4既演唱會記者見面會
排左極耐牙…排到對腳好鬼累牙
8點幾就完左喇…我地就去MK
諗住食糖水架…因搵唔到糖水店
所以就冇食到…最後去M記食野
食完M記之後去新之城行左一陣喇
我見到個袋好靚牙…我原本冇諗住買架
因阿Ying話都幾靚wo...所以就買左佢喇
我係問阿Ying借左$80黎買的
10點幾就搭車返屋企lu…
11點幾先返到屋企…點知比老豆見到…仆街
比人鬧…鬧我咁夜先返黎wo= =””吊…佢仲話聽日
將你d野拋晒出門口wo and去人地屋企住牙
一世唔好返黎牙…我都想唔係黎個屋企住牙…頂
12點幾我就去訓教喇…唔知佢鬧我鬧到幾點先訓牙
完完___________________________________End
|
刊登
時間︰2006-02-20 08:29 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 116 | » |
 |