|
今日早讀果陣係度訓教
完全冇聽到果阿sir up乜野
普通話堂…冇帶書..搞到要夥抄書>3<頂
聽果Ms up普通話..極想訓教牙
歷史堂..就睇唔知咩片段喇…我就睇d唔睇d
因做Maths hw…唔交功課我會死架
P.E堂…又係玩跳鞍馬= =”’又悶wo又唔係好識跳
and個頭好鬼暈…又嘔wo…都唔知今日搞乜野咁唔舒適架
Chi堂..悶到嘔電牙…抄筆記抄到手軟牙
愈抄愈想訓教牙and個肚又痛wo
第2堂Chi…完全冇聽到書…成堂係度訓教
仲要訓到食lunch先起身
放學之後就要落hall「專題研習師生會面」探討問題
我地組好慘牙…阿sir要我地幫佢手排桌=w=
排完之後對手好撚污糟牙…都唔知d校工有冇抹d桌架
下次死到唔再幫阿sir手牙…整到對手咁撚污糟
完完____________________________________End
|