今日8點幾就起左身lu
之後開電腦玩,洗頭and晾3
11點同亞璐一齊返學
考果個基本評估and中文Oral
評估個份卷...Part2個度亂寫的
完全唔明佢up d乜野
中文Oral個題目係(你最喜愛的或最憎的歷史人物)
我夠係揀左最喜的人物喇(孫中山先生)
up到2幾秒果陣停左係度..(想放棄唔講架喇)
跟住個阿sir同我講...up下自己既感想
佢叫我up...我冇理由唔up架(唔想唔合格牙)
最後都up到2min....冇理由停左係度wait time過架
考完之後...同珊珊,鰻魚and吉吉去北江..buy野食
行既途中佢地講d野...好鬼好笑牙...笑到我肚痛牙
1點幾返到屋企...阿媽無啦啦叫我陪3家姐去元朗換身份證-0-""
我原本唔想去架....因阿爸話比錢我先至去架咋
如果唔係打死我...都唔會去架...無計為左錢
2點幾去到and開始wait個籌號
wait到我對腳好鬼累牙(wait成1粒鐘)
完完_________________________________End
|