`★ dylan怡 ?! 囧 Luchi's blog =] ×!
kizy
暱稱: - ◆. Luchiii` ;]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
- 累累累*!
啦啦啦啦啦 ~ *
sosad`?!
從前傷心生活不想再記...
高中`第一日=D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2009 年 12 月 4 日  星期五   清涼


+#+! 分類: 未分類

WOW 好耐冇打之前考完試...有D淆- - 個中文溫得十幾分鐘/口\...好驚有**!!

呢排番學:D 開始冇力.. 吾想番學.. 成日都好鬼眼訓! 搞到個腦實哂諗吾到野

下星期就派成績表..希望有名次 D分幾令GE就PO上黎 [ 冇心串咀!!!,, b哥勿打 ]

第2段..做左中史科代冇咩野做..真系好~輕輕鬆鬆就拎到優點.咩叫 好 ?呢個咪系

今日好淆FACKBOOK話我得2X%LUCKY -V-.. 幾驚. 好彩都冇乜事~~~ HAHA

今朝1早 堂英文堂..就開始 想訓.... 跟住小息去食早餐-_-  ..第2堂小測.. 死物理

我頂~~~ 諗少左少少野...錯左...好驚低分牙頂...我識GA MA~ 唉...真X街~~

之後電腦...勁勁勁勁好玩..PI~ 下段又學番X LA-.- 冇野玩..悶~ 之後2堂中文..睇碟SOHAPPY

呢排成日食完午飯嘔番出黎+吾知乜事.. 下就2堂幾何..勁勁勁想死..眼訓到爆~~

之後化學..又有實驗啦~~有得睇冇得做 抽吾中我.. 好正.. 放學去個營前會..好似幾好玩

放左學..等左陣就走左..因為吾系幾得閒. 對不起b哥:D冇等你.. 去左幫媽媽買野...

我頂..~~~ 佢袋少左個雪糕俾我..好傷心丫/口\/口\..條仆街..重要拎張Q POIN系甘睇睇睇

睇爆你隻眼都系真GA LA-_-!! 番到屋企食哂食包糖 聽日又星期六.! YA~ NEW MOON等緊你丫