WOW 好耐冇打 之前考完試...有D淆- - 個中文溫得十幾分鐘/口\...好驚有** !!
呢排番學:D 開始冇力.. 吾想番學.. 成日都好鬼眼訓 ! 搞到個腦實哂諗吾到野
下星期就派成績表..希望有名次 D分幾令GE就PO上黎 [ 冇心串咀!!!,, b哥勿打 ]
第2段..做左中史科代 冇咩野做..真系好~輕輕鬆鬆就拎到優點 .咩叫 好 ?呢個咪系
今日好淆 FACKBOOK話我得2X%LUCKY -V-.. 幾驚. 好彩都冇乜事~~~ HAHA
今朝1早 堂英文堂..就開始 想訓 .... 跟住小息去食早餐-_- ..第2堂小測.. 死物理
我頂~~~ 諗少左少少野...錯左...好驚低分牙頂...我識GA MA~ 唉...真X街~~
之後電腦...勁勁勁勁好玩..PI~ 下段又學番X LA-.- 冇野玩..悶~ 之後2堂中文..睇碟SOHAPPY
呢排成日食完午飯嘔番出黎+ 吾知乜事.. 下就2堂幾何..勁勁勁想死..眼訓到爆~~
之後化學..又有實驗啦~~有得睇冇得做 抽吾中我.. 好正.. 放學去個營前會..好似幾好玩
放左學..等左陣就走左..因為吾系幾得閒. 對不起b哥:D冇等你.. 去左幫媽媽買野...
我頂..~~~ 佢袋少左個雪糕俾我..好傷心丫/口\/口\..條仆街..重要拎張Q POIN系甘睇睇睇
睇爆你隻眼都系真GA LA-_-!! 番到屋企食哂食包糖 聽日又星期六.! YA~ NEW MOON等緊你丫
|