= =幾廿年冇打. 今日冇啦啦心血來潮 囧
陰公 今日派左代同化小測- -我決定2後都吾q理林sir講乜..
頂..次次1聽完就將岩ge改做錯-_-想斬佢..
今日. 晨早流流上c.h. 吾系幾有心機聽. \口/ 中史吾衰得..
幾經辛苦到左小息落去食早餐 頂頂頂 又冇包:(
今朝凍死左..冇冷3 :D:D .化學改卷-_-.
中文.. 講講下孫權勸學變左上中史..叫我地番龜搵中史D野-V-笑
終於又到小息.勁勁勁眼訓.=_=..英文..呆呆下又一堂
跟住.又到修身= =番左學12WEEK, 上左11堂修身.=.=變態
中午同安姐買粥食..其實只系為左條..油炸鬼 好鬼熱D粥-V-
番學 b哥借左件冷衫.十分好人:D:D:D!!!,
調左位. 近門口-V- 冇左麥兜兜坐我格離好傷心.
好彩重有番周同學. 1番到去2堂代數. 終於過左..=_=
小息叫左SMAN 同我落去買野食..未食哂就打鐘-V-搞事.!!
跟住生物,,諗住佢派小測!!點知吾派. 不過古SIR真系十分有趣:D:D
放學. 同木瓜栗子傾計:D:D真頂癮, 本黎等緊HI-FI佢地.
點知 小白話佢地5點半先走得. 就啦啦聲走先-V-.
本黎諗住拎番電話:( 點知 衰野/口\ 吾應我. 就吾拎-V-
聽日代數=_=希望吾會低分:D. 地理..各位俾範圍我吾該XD
|