你牙...記住一定有咩都要同我講牙!!開心.唔開心..傷心..煩腦..掛住我..你都要搵我..同我講..我知.你有D野同我講左我都幫你唔到..!!只少有我分擔一下麻..!!就算我好唔得閒.我都會聽你講野嫁!!係一定!!你知唔知我好擔心你嫁..我唔想你唔開心呀..明唔明牙??我覺得你E+好辛苦牙..如果可以的話..你叫我做咩野.我都會去做嫁..我只想你幸福快樂昨..!!知唔知牙??唉..見到你甘樣..我超唔開心牙..你都應該Feel到嫁啦..!!如果你係為我同牙乜水先攪到甘辛苦..只要你講一句..我願意走..只想要你真心話!!不過我對你已經係真心真意嫁喇..打日記打到黎e到..酸個種感覺又係到喇!!擔心你..關心你..掛住你..睇住你..愛護你..**
|