2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 對上果次寫都好耐啦 | 分類: 未分類 | 麻. . .
好耐都冇寫日誌,都有几個月啦
甘仲算唔算日誌啊= =
因為集天時.地利,令我今次無論點都要係第四段囉高分,
也令我第四段完全冇上网(不過我有打機= =
之後就有驚無險甘升左班啦. . .
今日都係心血來潮甘,
係久違了ge qooza打一打字
新果班f3(7)真係有d擔心啊
除左個miss一入到黎比我ge印象好seven之外
口氣仲有d x
end
好熱啊~~
| | 發表時間:2009-07-19 04:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
| 炒英文啊>< | 分類: 未分類 | 之前考左個試
英文差唔多全班死哂禁制
我也無法避免= =
英文果科成績慘到冇朋友
總平4x
考試3x
唉. . . .
個啊sir都唔同我地温習ge
就測驗先比問答做句果d比我地
點温啊老細(= =")
真係(嗶~~~)佢xx
睇黎我都要拜下山都得啦(自己果個
我啊媽睇到都唔知有咩反應,好期代呢. . .
不論點都好,第四段努力吧 >▽< | | 發表時間:2009-04-09 11:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
| 唉 | 分類: 未分類 | 星期六掛住打機唔得閒up日誌
星期六比個miss收手機
放學之後同佢講數
最後要跪求佢先比番我,
唉. . . .
宜家d miss真係煩(= =") | | 發表時間:2009-03-25 08:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| 黑初音啊..>▽<.. | 分類: 未分類 | 今日,去左一雄
睇到黑初竟然有得訂,
開心死我啊=w=
圖:

我冇用到0.01秒ge時間考慮
即刻訂左,開心啊..>▽<..
用左4百几蚊落訂,
再貴都值得=w= | | 發表時間:2009-03-13 08:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 今日. . . | 分類: 未分類 | 今日拔河. . .
對住6班果d好大隻ge. . .
一開始就腳都軟埋
我地果d就好多都細細凹
我就冇力ge
開始果陣,1 2 3
佢地一拉,我地一囧. . .
我就睇到miss個樣就由..>▽<..變到 / 口 \
我地都好無奈啊,二十秒都冇比人地ko
唉. . .我都冇野好講,
只可以話:好野,我地輸左. . .=w= | | 發表時間:2009-03-11 08:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|