2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 冇錢ge生活. . . | 分類: 未分類 | 升左上初二之後
唔知點解日日都好似無錢甘
我古多數都係打機.打邊壚用左去. . .
銀包長期干硬化
日日早餐錢草埋草埋都係唔夠用甘
唉. . .
最近又收到風黑初音8月出
睇黎又要用錢啦(= =")
我古都係去打工啦(= ="a
| | 發表時間:2009-03-08 03:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
| 唉. . . | 分類: 未分類 | 上課真係好煩. . .
d miss真係好煩
日日都追功課,話你唔交,又記你缺點
番學日日都係上課
唔係就係比老師抓住講耶穌
放學去打機
晚左番屋企,又比啊媽話
真係無言(= =")
你地唔可以唔好甘煩嫁咩? | | 發表時間:2009-03-01 03:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
| 二月十八日 | 分類: 未分類 | 早上番學,晚上放學,
對我來說可能巳經是不變的道理
早上七點起身,食個早餐(可能有時都冇得食
就番學啦. . .
番到學校,睇到個miss就煩啦
開口埋口都係叫你交功課啊,叫你努力d讀書啊,
上課如果玩周公online過話,佢有時心情唔好,就發個短比你老豆囉. . .
有咩唔順過話就x你几下. . .
真係好煩(= =")
番到屋企,比啊媽話我唔温習啊,跟住又係講耶穌時間啦. . .
不過,我都係會繼續努力ge=w= | | 發表時間:2009-02-18 07:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|