| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
今個生日 - 我最想收到既禮物…沒有收到!!*
但今個元旦 - 我收到一份禮物…
好吧~就原諒你吧!
|
|
第一次唔再等落去,第一次頭也不回上巴士,第一次狠心不下車回頭,
呼~小女孩終於按不住,下決心離開,
我 - 終於狠心下來嚕!!~不再等待*
事源係咁既:今天早上~佢叫我過佢屋企...咁我收7:30~咪過去接佢收工囉"
上左巴士喇~佢就同我講佢要入車場~呢樣過樣~佢叫我返佢屋企等~
又叫我去天水圍餐廳等~10點幾到...最後大家協議左9:30分係元朗等
我8:30分去到~行街~睇野~等等等~等到9:15分~提醒佢我9:30唔見人就走
佢話而家走~要9:40分先到~好!唔緊要~我俾夠10:00佢!!
10:15再打俾佢~問佢係邊~佢話等ERIC車~人地車佢出黎~冇理由3吹4請人
完-就係咁我就上左巴士返自己屋企~其間佢打電話黎又話一早就叫我去天水圍餐廳等~
如果我聽佢講~佢唔會遲!!佢有直車直接返到天手圍~我即刻心諗~
下...平時你入車場出車場都要經元朗返天水圍~突然又有直車??
我最嬲唔係呢樣..係佢永遠答應左我個時間都準時唔到
我唔介意一開始你話唔得~同我再商議~唔好要我無了期咁等囉
行到咁上下又擔心你到~又怕行得遠唔識返轉頭~
又唔知等到幾時~真係好炆囉~~你唔係出發唔好講而家走呢個字喇
唔係第一次~第二次~已經係唔知幾多百次囉~
你同我講好多野唔係你可以控制得到~係牙~你控制唔到人地幾時走~
但係你可以控制到你自己幾點走囉~我唔信你9:15 CALL的~10:20分都落唔到元朗囉
整日都話ERIC車~人地末走你唔走得住~所以遲到!!根本就係借口
為左呢個問題~同樣既事情~嘈過幾多次..今次係我第一次走"
我真係好失望..好心淡~原來每次吵架~每次和好也好~內心始終有一條刺
揮之不走~重複不斷重複..我已經變得沒當初那麼的愛你~
恨由愛開始-成恨卻不再愛*
我很累了..對不起~我已經不想再辛苦自己來成全你了*
我不願意做浪費自己時間的事情~因為你已經不再值得了*
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|