| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
|
|
屎屎 於 2006-10-13 02:31 PM 發表:
係呢∼的確好耐冇見呀/,\”
25..26..27呢3日都係呀∼你係咪黎呀?!?!?!?”
以上是給肥恆的話..
偉偉偉..你既水族館就滅亡啦....""kaka"" =]
|
|
|
肥恆 於 2006-10-13 10:52 AM 發表:
團長~
呢鋪話法要改啦~
佢地唔爭姐....
你仲有個頭碼!我!
唔會頹廢既....
我地水族軍...一定勁過織田軍同聯盟軍啦
屎屎...我都好耐冇見過你啦
你地幾時6運會呀???我都好想黎呀>..<
|
|
|
yakko1026 於 2006-10-11 10:41 PM 發表:
嘻,,我上左黎啦..黎牛言俾你..屎屎我係最good啦..*
水族館團長∼你同我聽住!!
你要日日上日記..有咁多人問你野..你都唔覆呀..仲話有問題問你..死得人多啦-口-""
肥龍係水族館ga咩?!?
哎也∼好耐冇見到肥恆..好想見到【豬油膏】牙∼就黎陸運會..上次同肥恆玩..好搞野啦!!
|
|
|
肥恆。。。 於 2006-08-07 08:10 AM 發表:
風鈴包團長:∼**萬魚。水族館**肥恆飯堂*]]赤航。小隊卍向你地報到!
我想問下:幾時會搞CAMP??仲有雖要幾多資金呀??
幾多日幾多夜呀?????地點會係邊樹呢.....
眼見後....請答覆∼THX
風鈴包團長:
∼**萬魚。水族館**肥恆飯堂*]]赤航。小隊卍下退......
|
|
|
呀豪 於 2006-07-20 03:57 PM 發表:
呀包∼我係呀豪呀...e個好正呀....http://www.wsm.idv.tw/mabinogi/
|
|
|
恆 於 2006-07-19 09:39 AM 發表:
賽賽升好啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
80lv啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
5000m呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
比我啦!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
水族館高級成員~海星 於 2006-06-27 08:54 PM 發表:
|
|