★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
哈哈

哈哈~今日見到一個人
我都估唔到我會見到佢
我好開心呀=]
其實我都好耐冇見過佢啦
雖然只是幾秒~哈哈!!!

宜家個胃好痛
好辛苦
未見過D咁既人
唔肯放棄囉
但未見過佢堅持的樣子
哈哈~~~~~
過去就係過去.....珍惜現在的才是好
 

今天的當初  我只愛你一個
     心裡有句說話  要對你說清楚
其實我共你好知心好清楚  願此際你在想我
     其實我與你過往真開心過  留住那笑聲於心窩
     其實我共你早交出心一顆  應該帶笑入愛河
     共墮愛河

     但願大家言和  你與我都有點錯
     但願大家言和  再與你相唱和



哈哈

今日開心佐好多
可能係自己想通佐吧
有陣時D野
唔好去複雜化..
可能係對自己好呢=]

今日有一個模擬放榜
哈哈~我得三分炸>,<
得ART 同CIT合格
勁呀........
但MATHS唔合格
好唔開心
我要努力呀
我尼一刻先知道自己唔識講野==

哈哈~
我傻了
我笨了
我哭了
我累了
我傷了
我痛了
我明了
我笑了
我知了
我痴了
我做咩
我想知
我唔知




« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你