哈哈~今日見到一個人 我都估唔到我會見到佢 我好開心呀=] 其實我都好耐冇見過佢啦 雖然只是幾秒~哈哈!!!
宜家個胃好痛 好辛苦 未見過D咁既人 唔肯放棄囉 但未見過佢堅持的樣子 哈哈~~~~~ 過去就係過去.....珍惜現在的才是好
今天的當初 我只愛你一個 心裡有句說話 要對你說清楚 其實我共你好知心好清楚 願此際你在想我 其實我與你過往真開心過 留住那笑聲於心窩 其實我共你早交出心一顆 應該帶笑入愛河 共墮愛河 但願大家言和 你與我都有點錯 但願大家言和 再與你相唱和
今日開心佐好多 可能係自己想通佐吧 有陣時D野 唔好去複雜化.. 可能係對自己好呢=]
今日有一個模擬放榜 哈哈~我得三分炸>,< 得ART 同CIT合格 勁呀........ 但MATHS唔合格 好唔開心 我要努力呀 我尼一刻先知道自己唔識講野==
哈哈~ 我傻了 我笨了 我哭了 我累了 我傷了 我痛了 我明了 我笑了 我知了 我痴了 我做咩 我想知 我唔知