每次睇完佢個BLOG後
我都會大喊一場
冇唸過...
經過今次後
而失去對戀愛的信心
我能否開始到新一段的戀情???
很害怕
新的戀情能讓我重拾對戀愛的信心嗎
不知道不知道
感情是甚麼??
戀愛是甚麼??
這一刻又喊了
記得倒數那天
同俊傾傾下差D喊佐出來
我點解咁容昜喊
某某希望你表白成功...加油
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
以下係牙旺[別名]打的文篇
如果冇打尼D野
我尼幾日就唔會喊
SORRY..AR..SORRY
25/12打算緊31號去邊 唉,都唔系幾想出,唔出一個人屋企 又亂諗野,出佐又灰到死
23/12或者妳已經當我是朋友,我都想自己都可以當妳是朋友,應該說對不起那個是我,對不起我放不低
22/12以為已經忘掉妳,原來不是去了這個camp不是喝了點酒,我都不知道我還這麼在乎妳
19/12點解我同佢搞到咁僵,唉其實我又點會唔想同佢傾返計,但系只不過是我放唔低,我仲鍾意佢,唔想接受現實姐
17/12不想妳別去,但我又能如何還是忘不了妳,本來以為妳可以在我記憶中慢慢淡忘,但卻是不能的
14/12呢兩日我已經下定缺心放棄妳,但系今日聽到珍姐講D野,我先知道我放棄唔到妳,我仲系鍾意妳 淡忘不了
妳的影子,在我腦海閃過,我仍然記得妳,仍然放不下,仍然愛妳
11/12已經十幾天無和妳說話了或者就這樣妳已經對我淡忘了,我都想放下妳,但是放不下,我還是捨不得放下妳,我還是愛妳
09/12今天和往日一樣寒冷,而我依然放不下,依然還愛她,每當靜靜的時候就想起她,為甚麼我們這快就完?點解上天要這樣對我?
這個星期或者是最低落的一個星期,這個冬天也許是最孤單的一個冬天,我依然愛她 常常對自己說 放手,但我又能真的放手嗎?或者她是我最愛的一個人 最少到現在為止 是!
08/12可能呢幾日 佢已經開始忘記我,好想自己都可以忘記,或者我依然很喜歡佢,愛得太深,放唔低,多渴望可以在路上遇到佢,在她身後望上一兩眼 已經滿足了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




|