★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
2008-12-03

尼個世界有言論自由嫁

我寫咩同講咩

都唔關你事囉

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

去自修室溫書



2008-12-01

今日唔知呀»«

點解個個都係咁講

出現同一的答案

點算好

??????????????????

多多的問號

哈哈哈哈哈^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有D問題大家都知

我是囍歡梨

但係禾接受唔到一D野

禾5g點講,5g點面對

SORsorSOR....

禾5想再喊5想再痛

二個星期不是容昜的事

~~~~~~~~~~~~~~~~

快考試啦...加油呀!!

[牙旺,純妺,儀,忠仔,立言兄,斌,詩雅,珍姐,文,富,(CHC)1A,4B]

快會考啦....十萬個加油呀!!

[奶奶,小璐璐,蒙蒙,女,小俊,小佘,.......(LCMS)5B]




« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你