今日唔知呀»«
點解個個都係咁講
出現同一的答案
點算好
??????????????????
多多的問號
哈哈哈哈哈^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有D問題大家都知
我是囍歡梨
但係禾接受唔到一D野
禾5g點講,5g點面對
SORsorSOR....
禾5想再喊5想再痛
二個星期不是容昜的事
~~~~~~~~~~~~~~~~
快考試啦...加油呀!!
[牙旺,純妺,儀,忠仔,立言兄,斌,詩雅,珍姐,文,富,(CHC)1A,4B]
快會考啦....十萬個加油呀!!
[奶奶,小璐璐,蒙蒙,女,小俊,小佘,.......(LCMS)5B] |