★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
2008-11-03

今日做佐好多無啦啦既野

無啦啦又去食魚蛋

↑[嘩..好..呀]

無啦啦又去食媽咪麵

↑[三個小朋友咁

仲細咩...,

死..話埋自己tim..]

無啦啦又俾人話

↑[其實冇咩野= =]

.........

哈哈

!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日..我都唔知做咩

有D怪怪的感覺

比平時做D野

較反常

我都唔知點解

哈哈=(^_^)=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

古古怪怪

傻.笨.蠢.痴

= =話緊自己..有d問題

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



2008-11-01

講番琴日先

早上起床

同平日一樣..哈哈[講廢話]==

撘南昌站

遲到....作死佐..我唔作文呀><

黃石碼頭

BBQ..

行山[行死佐]...

玩[輸佐D冰好凍]

走既時候發生佐D野

純[你要快D好番]

心情唔好

番佐教會

係到玩

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日去佐唱k

但冇心情

可能係琴日喊佐成晚的關係

仲有其他原因

好眼訓呀

 

 




« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你