★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
2008-10-03

哈哈....尼幾日又係青山出尼!

被人話我[扮可愛]

是但!俾人話都係一件好事

=(^_^)=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好開心呀!

某某竟記得我呀!

雖然佢有女友

個心會好痛

但是但LA!

佢記得我

都已好開心!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lunch:班小組

分享..知道好多野!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



唉...!!

兩日都[溫溫下]

唔知點解

要做既野都冇去做

唉...!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

琴日11:30就出佐去

去唱KK..YA!!

9個人迫埋一間k房

死人頭尼嫁又整人

唔想食野[唔係減肥]

只是尼排唔知點解唔想食

日日都係咁

唉!!!

玩..唱

唱完k後

去影相相..YA!

七個人係到爭鏡頭

..........

番屋企

好HAPPY..好久都末咁happy

!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日

唔知自己係到做緊咩

[清山]出尼

地理:超精神

英文:訓

視藝:唔知做咩

LUNCH:死佐

唔想食

數學:坐佐後面

乖乖做數

~~~~~~~~~

人活在世界是為咩~




« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你