哈哈....尼幾日又係青山出尼!
被人話我[扮可愛]
是但!俾人話都係一件好事
=(^_^)=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好開心呀!
某某竟記得我呀!
雖然佢有女友
個心會好痛
但是但LA!
佢記得我
都已好開心!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lunch:班小組
分享..知道好多野!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
兩日都[溫溫下]
唔知點解
要做既野都冇去做
唉...!!
琴日11:30就出佐去
去唱KK..YA!!
9個人迫埋一間k房
死人頭尼嫁又整人
唔想食野[唔係減肥]
只是尼排唔知點解唔想食
日日都係咁
唉!!!
玩..唱
唱完k後
去影相相..YA!
七個人係到爭鏡頭
..........
番屋企
好HAPPY..好久都末咁happy
!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日
唔知自己係到做緊咩
[清山]出尼
地理:超精神
英文:訓
視藝:唔知做咩
LUNCH:死佐
唔想食
數學:坐佐後面
乖乖做數
~~~~~~~~~
人活在世界是為咩~