★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
8號風球呀

哈哈...今日終於可以係番尼到打BLOG LA!!

琴日OK HAPPY!!

地理:有係賣樓...幾好玩呀!!!

英文:最悶的一堂

勁想死!

視藝:最happy的一堂

可以好自由咁畫自己既畫

^^
LUNCH:本是買活力食

點知冇得買

就落佐去小食部到買麵食

數學:小測

然後XX言同CHERRI係到串

爆好笑

放學:同FD放

~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日過得好HAPPY Ar!!

晨讀:SIR問我番邊間教會

我答復興之前五旬節

好其怪點解SIR會問E D問題

一會兒SIR叫我出去..問Cherri D野

唔知點好

腦資:悶

小息:食佐一粒難食到嘔的燒賣

死人XX言..坤佐我去食咁難食既野

數學:YA!小測10/12分

中文:上佐一堂傾計堂

英文:訓佐教...悶到死

周會:講性教育

放學:同FD

一齊放

然後獨自番中心開會

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8號風球呀



我竟喊了.....

今日將自己的感受一一發洩出來!!!

我竟然係別人面前喊佐出來

整個人都輕鬆晒.....哈哈

對不起....上主

~~~~~~~~~~~~~~~~

今日過佐一個衝實的一天

早上去佐教會溫書

下午去佐大窩口協康幼稚園到做義工

好好好好好開心呀

D小朋友好Q好可愛

唱了一首歌係...

我在這裡讚美
我在這裡讚美,我在那裡讚美,
我在任何時候都是要讚美,
我在這裡讚美,我在那裡讚美,
我在任何地方都是要讚美!
啦 啦 啦 啦 啦 啦!啦 啦 啦 啦 啦!

好好聽嫁...

然後番番教會小組

我竟喊了.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

琴日放學後去佐溜冰

好好玩呀

同LCMS班FD

好HAPPY~~~~~~~~

 




« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你