| 8號風球呀 | 哈哈...今日終於可以係番尼到打BLOG LA!!
琴日OK HAPPY!!
地理:有係賣樓...幾好玩呀!!!
英文:最悶的一堂
勁想死!
視藝:最happy的一堂
可以好自由咁畫自己既畫
^^
LUNCH:本是買活力食
點知冇得買
就落佐去小食部到買麵食
數學:小測
然後XX言同CHERRI係到串
爆好笑
放學:同FD放
~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日過得好HAPPY Ar!!
晨讀:SIR問我番邊間教會
我答復興之前五旬節
好其怪點解SIR會問E D問題
一會兒SIR叫我出去..問Cherri D野
唔知點好
腦資:悶
小息:食佐一粒難食到嘔的燒賣
死人XX言..坤佐我去食咁難食既野
數學:YA!小測10/12分
中文:上佐一堂傾計堂
英文:訓佐教...悶到死
周會:講性教育
放學:同FD
一齊放
然後獨自番中心開會
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8號風球呀
| |
|
| 我竟喊了..... | 今日將自己的感受一一發洩出來!!!
我竟然係別人面前喊佐出來
整個人都輕鬆晒.....哈哈
對不起....上主
~~~~~~~~~~~~~~~~
今日過佐一個衝實的一天
早上去佐教會溫書
下午去佐大窩口協康幼稚園到做義工
好好好好好開心呀
D小朋友好Q好可愛
唱了一首歌係...
我在這裡讚美
我在這裡讚美,我在那裡讚美,
我在任何時候都是要讚美,
我在這裡讚美,我在那裡讚美,
我在任何地方都是要讚美!
啦 啦 啦 啦 啦 啦!啦 啦 啦 啦 啦!
好好聽嫁...
然後番番教會小組
我竟喊了.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
琴日放學後去佐溜冰
好好玩呀
同LCMS班FD
好HAPPY~~~~~~~~
| |
|
|
| Profile | 
暱稱: 麥麥_釘=] 性別: 女 國家: 香港 地區: 深水步區 | | | | New Entries | | |